Каталог

Інформація

Контакти

Call-центр

(044) 507-17-19
(063) 263-77-62
Графік роботи інтернет-магазину

Пн-Пт: 10:00 - 17:30
Сб-Нд: вихідні

Гарантія / Обмін

Обмін/повернення товару

Ви маєте право обміняти або повернути товар протягом 14-и робочих днів після покупки згідно із Законом України «Про захист прав споживача».

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • Товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • Збережено всі ярлики, заводські захисні плівки та фірмове маркування;
  • Обмін або повернення некондиційного товару провадиться лише за наявності висновку нашого сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені;
  • Продукція Apple не підлягає поверненню після її активації (отримання ідентифікатора Apple ID), крім гарантійних випадків.

Де і як можна зробити обмін

Обміняти чи повернути товар можна у пункты самовивозу (офісне приміщення) за адресою: Софіївська Борщагівка, вул. Мала Окружна, 30 (обов'язково погодити візит заздалегідь).

Для оформлення повернення візьміть, будь ласка, паспорт, чек, гарантійний талон та товар в упаковці.

Ми повернемо Вам гроші в день повернення або максимум протягом 3-х робочих днів (при виконанні всіх умов повернення товару).

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності акту сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.

Умови надання сервісного обслуговування

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:

  • Модель;
  • Серійний номер \ IMEI;
  • Гарантійний термін;
  • Дата продажу товару;
  • Штамп магазину.

У яких випадках гарантія не надається

Сервісний центр/магазин може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушена безпека гарантійних пломб;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб (сколи, вм'ятини, сліди потрапляння вологи);
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.


Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
  • збереження інформації у пам'яті пристрою.


Заявка на дзвінок